Ceviz, 'Fethiyespor'u en iyi şekilde ağırlayacağız'

3. Lig 2. Grup'ta yarın oynanacak Kahta 02 Spor-Fethiyespor maçı çekişmeli ve heyecanlı geçecek. Uzun yıllar Fethiyespor'da futbolcu ve teknik direktör olarak görev yapan Mustafa Ceviz'in çalıştırdığı Kahta 02 Spor da karşılaşmayı kampta bekliyor. Teknik Direktör Mustafa Ceviz, Fethiyespor camiasına seslenerek Fethiyespor'u en iyi şekilde ağırlayacaklarını söyledi.

PAYLAŞ
Son Dakika 48 - Son Dakika 48

Kahta 02 Teknik Direktörü Mustafa Ceviz, “Tüm Fethiye camiasına selamlarımı yolluyorum. Fethiyespor kafilesi Antalya üzerinden Diyarbakır’a uçakla geldi. Öğle yemeğinden sonra Adıyaman’a geçecekler. Karşılıklı konuşmalarımızı yaptık. White Star Otel’de kalacaklar. Fethiyespor şampiyonluğa oynayan ligin en güçlü takımı. Kütahyaspor’la aralarında puan farkı oldu ama futbolda böyle olaylar yaşanıyor. Bizde orta sahalarda oynayan lige yeni çıkmış, profesyonel lig heyecanını ilk defa yaşayan bir takımız. Nemrut Dağının eteklerinde olan bir ilçe takımıyız. Maç saati normalde Pazar günü 14.00’dı. Fakat Fethiyespor’un uçağının erken olmasından kaynaklı maçı 13.00’da oynayalım talebi geldi. Bizde Fethiyespor’un bu talebini kabul ettik. Maç Pazar günü saat 13.00’da oynanacak. Fethiyespor’u iyi ağırlayacağız. Takım olarak 3 oyuncumuz sakat, 2 oyuncumuzda cezalı. 1 oyuncumuzun durumu iyi, 2 oyuncumuzun sakatlığı devam ediyor. Cezalı oyuncularımızın cezası bitti. Kahtaspor yarın ki maça hazır. İyi bir maç olacağını düşünüyorum. Sahamız suni çim. Çim sahamız yok. Kendi sahamız ve deplasmanda iyi top oynayan bir takımız. Fethiye ile maçımızda takım başında başka bir hocamız vardı. Sonra bana teklif geldi bende kabul ettim. Burada göreve başladık. Çok büyük ölçüde bir desteğimiz yok. Musa Yıldırım Başkanımızın desteği ile takımımız liginde devam ediyor. Daha çok genç oyunculardan oluşan bir takımız. Devre arasında 20 yaşlarda uygun maliyetli çok iyi oyuncular aldık. Bizim amacımız genç oyuncuları futbola kazandırmak ve ligde kendimize yer bulmak. Maçın dostça geçmesini temenni ediyorum. İyi bir futbol oynansın istiyorum. Fethiyespor daha üst liglerde yer almış bir takım. Benim de dönem dönem görev aldığım güzel bir kulüp. Her iki takımada başarılar diliyorum” diye konuştu.